Lugnare ikväll...

by - 22:00

har det varit. Lillebror har somnat utan att gnälla och Storebror har lyckats att inte väcka honom.

har nu då kvällen för mig själv... och kunde göra något nyttigt - alltså inte hänga framför datorn eller tvn - om jag skulle börja se lite på höstens datanomuppgifter skulle det vara tillåtet att sitta framför datorn men det känns så somrigt ännu så inte kan jag börja med läxor då...

Storebror börjar i förskolan om tre dagar! Han har blivit så stor! Växer gör också Lillebror. Idag har han börjat ta sig den friheten att börja ta sig från rum till rum och plötsligt verkar hela huset vara en farozon!

Ska nu ta mig härifrån och kanske skriva lite i min gamla hederliga dagbok och läsa lite - håller på och läser "Segel av sten" (Åke Edwardsson).

You May Also Like

0 kommentarer