Det droppar från min näsa!

by - 10:12

Jag är förkyld!

Jag fryser hela tiden och i natt har jag sovit med insmörjd i Vicks, fullt påklädd med en fleecefilt runt mig under täcket! Det är min förkylningskur + massor av varmt att dricka!

Hittade lite fler inredningsbloggar igår och jag förstår inte hur folk har pengar och tid att satsa så mycket på inredning! Ett nybygge med alla nya anskaffningar som det innebär, förstår jag, likaså en renovering men att hela tiden ha ork att jaga möbler på loppisar, måla om osv. Men det ser ju så ljuvligt ut på bilderna! Och jag tänker "så fint skulle jag också vilja ha det"!

Eftersom det är så inne med inredning och vår hushemsida fortfarande är "under construction", vad gäller insidan så tänkte jag försöka presentera vårt hus här på bloggen. Nångång...

Nu ska jag bara ta och fortsätta snyta mig och tycka synd om mig i denna bedrövlighet! :-)

You May Also Like

0 kommentarer