Om jag vore ett djur idag

by - 16:47

skulle jag vara en eldsprutande drake!

Jag kände det redan från morgonen när jag vaknade... när jag sedan fick höra att Storebror endast fick spela några minuter i dagens första match kände jag riktigt hur det började osa svavel ur öronen! Lyckades ha tid att fara på den andra matchen och sa till åt tränaren... men det var ju inte hans fel för det var en annan som bedömde hur mycket varje spelare fick spela. Lyckligtvis fick Storebror spela lika mycket som de andra denna sista och fjärde match eftersom de gick jämnt ut till två hela kedjor... men de tre andra matcherna var det KONSTIGT NOG just Storebror som var extra förutom de två kedjorna! Jag fattar inte hur någon vuxen kan mena att det är rättvist?! Men jag är väl inte lika klok som alla andra... Och de är ju bara småkillar som inte spelar för att vinna!

Dessutom råkar det vara en annan som heter samma som Storebror i laget och naturligtvis heter de då "stora-*****" och "lilla-*****". Jag förstår att barn säger så men när föräldrarna står och ropar "lilla-*****" åt min son får jag fnatt. Kan ju här upplysa allmänheten om att han är exakt på medellängdskurvan så det så!

Men nog med ironi och svavel nu. Ska ta och lugna ner mig och göra ett fint smycke ikväll...

You May Also Like

0 kommentarer