Mycket på gång

by - 12:25

Igår var en helt underbar dag om man mäter dagarna med hur mycket man får ha uträttat...

* Skohyllan som jag lackat några varv kom tillbaka på sin plats
* Två hyllplan blev sågade i rätt bredd så att jag kan fortsätta med ytbehandlingen
* Hela huset blev dammsuget och våtmoppat
* Gubben och Storebror fick sig en omgång med klippmaskinen
* Gubben murade lite under golvet
* Arbetsrummet blev städat
* Jag plockade in lite grejer ur stugan och tvättade upp dem
(bl.a. två gamla pottor och en gammal sil)
* Färdigställde ett handarbetsprojekt som bara ska upp på väggen ännu
* Alla blev duschade eller badade, beroende på storlek


Idag känner jag mig helt sysslolös när det inte behövs städas... har lagat mat och sockrade spaghettit i misstag... Ska baka och sedan vika lakan när Gubben kommer från jobbet...

You May Also Like

0 kommentarer