Sytt och fyndat...

by - 14:49

Trots att det inte är min mening så blir det långt mellan mina inlägg...

Sedan sist så har Storebror börjat skolan (!) och Gubbens semester har tagit slut... Lillebror och jag har börjat få lite rutin på vardagen men det är ju inte heller det enklaste eftersom ingen dag är den andre lik när Gubben skiftesarbetar.

På pysselfronten så har jag mest sytt... 3 st solhattar - säsongen börjar ju nog vara slut för dem nu, om det alls var någon säsong för solhatt denna sommar och "kuddar" till Lillebrors TrippTrapp och jag har påbörjat en vinterhalare till den kommande babyn.



Vi har också haft en släng av förkylning så det var bara Gubben och Storebror som kom sig iväg på förlovningskalas... jag hade knåpat ihop ett gratulationskort...



Har hunnit läsa en hel del på sistone... för att jag har så svårt att somna... flera Mankell-böcker har slunkit ner i bokslukerskan!



Och nu senaste fredag var jag som så många andra till Juthbackamarknaden! Undrar bara hur många som hade 3 st "knärrande karar" med sig till råga på att det regnade! Gjorde inte så stora fynd men var helt nöjd ändå!


En fin plåtburk - 0,50 €



Brödlåda - 6 €

You May Also Like

0 kommentarer