Produktiv dag...

by - 13:38

Idag är en sån där mellandag... orkar just ingenting... har bläddrat i Slöjd-Detaljers katalog och drömt om nästa helgs silverkurs och ritat lite mönster ur mina mönstertidningar.

Igår var en produktiv dag... jag provade några mönster som jag så länge velat prova men aldrig tagit mig tid att rita, klippa och sy...
och det är så roligt när det man tar sig för också lyckas och blir till något!

En babykjol... inte riktigt klar för jag har inga gummiband, som ska vara i benen och i midjan...



En hjälmmössa i storlek 70/80 så den är lite för liten åt Lillebror...



Och en fleecemössa i storlek 12mån men den verkade lite för stor åt Lillebror... men han tyckte jättemycket om att ha den på sig när han lekte!




Igår damp det ner två inbjudningar i postlådan! Inga överraskningar... hade dessutom varit med i tillverkningen av den ena...
Så i oktober ska vi på dop och i november på bröllop!

Nu är det Storebrors tur att vara på datorn så det är bara för mig att maka på mig!

You May Also Like

1 kommentarer

  1. Tack för kommentaren, det värmer! måste in å kika lite hos dig...
    //Siv

    SvaraRadera