Ny frisyr...

by - 18:53

piggar upp lite i det långa och tunga väntandet! 12 dagar kvar men jag har ju varit redo att fara in länge. Var på viktuppskattning igår och Lill*n väger 3400 g nu... helt ok vikt för att födas! Men nästa viktuppskattning blev bokad till 28.10! 2 dagar EFTER beräknat datum. Måste nog erkänna att jag är besviken... Men jag har ju fått vara till frissan idag och jag har en ny frisyr!

De senaste dagarna och nätterna har varit tunga eftersom Gubben har jobbat 18-02 och Lillebror har vägrat äta kvällsmat, vilket har lett till att han har vaknat och gnällt på nätterna. Men ikväll har Lillebror satt i sig 4 smörgåsar och yoghurt med mysli, så kanske han klarar av att sova hela natten då.

Har börjat läsa bloggar via Google Reader och det är så behändigt. Behöver inte kolla alla, utan Reader meddelar om vem som har uppdaterat. Ärligt talat så "läser" jag ju inte bloggarna (bara deras som jag känner) utan ser på bilderna för att få inspiration och idéer till sömnad, pyssel och inredning...

Nu ska jag sy lite medan gossarna tittar på Bompa...

You May Also Like

0 kommentarer