Det ekar här!

by - 15:19

Vi har ett litet eko i vår familj, så man ska akta sig för vad man säger! Allt snappas upp av Mellanbror...

Julen kommer allt närmare och jag är förvånad över att jag inte har nån julstress ännu. Vi har ingen som helst aning om vad vi ska köpa åt vem, städandet har bara börjat och jag vet inte om jag orkar baka så mycket i år. Julgodis ska dock kokas, nån dag. I går bakade vi pepparkakor.

Storebror har äntligen fått ha sitt kompiskalas men olyckligtvis så var en av kompisarna sjuk, en annan på resa och en tredje ville inte komma. Men de få killar som var hit verkade ha det helt roligt tillsammans. Och Storebror var nöjd över kalaset.

Lillebror växer och växer... vi har haft flera bra nätter i rad nu till och med. Inga "nu-skriker-jag-hysteriskt-ända-till-halv-sex-på-morgonen -nätter"! Men han är lite hes, så han låter så ynklig!

Gubben är ledig i helgen så kanske vi hinner ut på en raid i julbutikerna... och på söndagen ska vi göra vårt bästa för att glänsa som sångare :-)

You May Also Like

0 kommentarer