Hemlispaketet - närmare beskrivning

by - 14:24



Te och choklad - chokladen uppäten och téet oprövat ännu




Tyg och mönster - tyget kommer åtminstone att användas till
en tröja åt Mellanbror och en tröja ska stickas ur mönstertidningen...




Kalsonger åt Storebror - har inte provat dem ännu,
de ser lite höga ut i midjan men det syr jag ner i så fall.
Han blev också glad åt de självlysande stjärnorna!
Skjorta åt Mellanbror - lite tajt men det växer ju upp en pojke efter honom också :-)
En liten bok och fingerdockor som Mellanbror har haft nöje av...



Lillebror (som har börjat gå) fick ett par sköna byxor som passar
perfekt - måste själv börja sy i det materialet också!



Och massor av skatter till papperspyssel!
Längst fram knappar och en pfiffikus - som redan har kommit i användning...

TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET, MIN HEMLISVÄN!

Har surfat runt lite bland oss deltagare och jag tror att min hemlisvän kan tas för en ABBA-diggare... eller har jag fel?



Jag skickade åt Rostis men fotade inte innan så bilder kan ni hitta på hennes blogg...

You May Also Like

3 kommentarer

  1. fint paket du fått, jag är så nöjd med mitt, har äntligen hittat ett veckkjolsmönster som jag sökt så länge, och det fanns ju i tidningen jag fick av dej! bild på kjolen finns i bloggen.

    SvaraRadera
  2. hej caroline!

    här hittar du bokstavsschablonerna:
    http://www.talomaalla.fi/shop/index.php?main=show&ID=2584

    hälsn. ingela

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tyckte om paketet:) Jag tyckte det var kul att göra. Hoppas bara att du fick till långkalsongerna, nu så här i efterhand så ser jag att de ser JÄTTEHÖGA ut.....Spindelmannenskjortan får vi hoppas lillebror kan få användning utav lite senare då;)Nu får vi sikta in oss på julbytet. Ha det bra/////M

    SvaraRadera