November-utmaning, projektnr 5-9

by - 11:52

Har varit så dålig med att uppdatera här på sistone... jag fortsätter med att försöka sy så mycket jag bara hinner och får...

Halsskydd åt Storebror


Resår i fot och midja på ett par köpta jeans åt Lillebror
(det här projektet har legat och väntat länge)


Har sytt ner midjan i Storebrors långkalsonger (från hemlisbytet). Det här kan väl egentligen inte räknas som ett Använd-det-du-har-projekt, men nu är det gjort i alla fall...


Har till och med haft tid att papperspyssla
lite så det har blivit några nya kort.


Och sist ut en trikåmössa med knut

You May Also Like

2 kommentarer

  1. Långkalsongerna blev allt bättre nu när du sytt ned dem:) Jag glömde helt att klippa ned midjan innan jag sydde resårkanalen, tänk så det kan bli;) Hoppas att din son gillar dem//Trevlig Lucia!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket fina saker du gjort! Jag har ett tyg som väntat hela december på att bli kjol, men det vill liksom inte bli av!

    SvaraRadera