Upprepning

by - 13:53

Med risk för att den här bloggen bara ska börja handla om sjukor så måste jag ändå meddela att vi har sjukstuga igen.

Lilleman spydde på måndagkväll och Maken var hemma med honom tisdag och onsdag.

På onsdagen genomled jag en säkerhetsskolning på förmiddagen och ett möte på eftermiddagen med magknip och illamående innan jag kastade in handduken och ringde åt Maken att han måste hämta mig. Han hade ämbär med sig i bilen men jag klarade mig hem innan jag spydde tills det inte fanns något kvar i magen.

Maken sov natten på soffan för att inte han skulle bli sjuk också och på natten spydde Lilleman igen. Så nu har jag och Lilleman varit hemma torsdag och fredag och kan så småningom börja få ner lite föda i magarna...

Men däremellan har vi det bra. Solen skiner igen efter förmiddagens snöstorm!

You May Also Like

0 kommentarer