Om allt och inget..

by - 19:53

Livet knallar på här hos oss. Gubben har en månad pappaledigt, så vi har börjat med att färdigställa vinden, 47 härliga kvadratmeter ska det bli.
De senaste dagarna har vi - Lillebror och jag - varit sjuka. Lillebror hade 38,4 graders feber igår och jag snörvlar och fryser. Imorgon är det byggdag igen så jag måste försöka få mig frisk till det. En IKEA-resa hägrar inom överskådlig framtid och det är BARA 10 dagar till kalas här i huset!
En glädjande sak i alla drivor av snytpapper är att jag har kommit ikapp med bokföringen. Snart kommer jag att kunna producera dagsaktuella rapporter. Dock fick jag en kladd med räkningar idag, vilka genererar fler verifikat att bokföra...
Strax tandborstningsdax för Storebror och sedan får man slänga sig i en soffa och bara slöa. Heroes kommer ju ikväll, så jag får chansen att brodera lite på julduken som jag håller på med.
Sköt om er och ta på er stickasockona!

You May Also Like

0 kommentarer