Glad Vändag!

by - 12:18

Hempysslade kort kommer med posten till vissa utvalda så jag visar inga foton här ännu.

Natten har förlöpt över förväntan. Pojkarna sov bra och Storebror vara bara vaken två gånger för att han var så törstig. Nu ser han film igen och han funderade nog att han skulle sova lite på dagen... men inga spyor har vi sett ännu idag... själv tycker jag att jag har dem upp i halsen. Men efter att ha torkat andras spyor så är det inte konstigt att man mår dåligt.
tryggabarn.se menar att man smittar två dygn efteråt så det är bara att försöka hålla pojkarna ifrån varandra ännu så att Lillebror skulle slippa om det bara är möjligt.

Har inte så mycket på agendan idag; handla, städa, laga mat... det där vanliga... och börja känna mig lite lagom nervös inför jobbet på måndag.

You May Also Like

2 kommentarer

  1. Hoppas ni kryar på er snart! (Vi har också sjuklingar hemma, men inte med magsjuka, vi har varianten feber, hosta och öroninflammation...)
    Vi får se framåt mot ljusare tider :-)
    Varma hälsningar,
    S.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni börjar tillfriskna!
    Jag rensar bland mina länkar och fattar inte hur tiden ska räcka till för att läsa alla trevliga bloggar som finns?

    SvaraRadera