Inlägg nr 100

by - 11:08

Har idag varit på provdag med Lillebror till dagis... ska fara en gång till denna vecka också. Men sådana filbunkar som mina pojkar är så tror jag nog att det kommer att gå bra. Nästa vecka på måndag smäller det. Jag ska börja jobba, som assistent på ett dagis. Det kom ganska hastigt och lustigt men så är livet... spännande. Sedan till hösten får vi se hur det blir med mitt "riktiga" jobb.

Nu har det ju varit lång bloggtorka här så jag borde ju skriva om en massa saker som hänt... men ska bara plocka lite...


* Lillebror och jag har fyllt år!




* Vi har äntligen hittat vad vi länge velat ha till köket.




* Gubben håller på och förstorar
grunden till spisen som ska in...
men eftersom vi har varit sjuka den ena efter den andra
de senaste 4 veckorna så går det lite trögt...
väntar bara på spysjukan nu också.




* Jag pysslar vidare med mitt
och försöker sticka slut på allt rosa
som ligger här och var.



* Har förälskat mig i hårsmycken och gjort några
av denna sort,som kan fästas med hårnålar
vid "foten" av en håruppsättning...


You May Also Like

0 kommentarer