Klippt och bakat

by - 19:42

Idag har jag haft fram tygsaxen och klippt till 9 haklappar och 7 tuttband... symaskinerna åker fram inom de närmaste dagarna... när jag har skaffat kantband!

Dessa tre första haklappar for till Övermark som dopgåva i söndags... är riktigt stolt över dem...


... och Lillebror fick ett tuttband i bara farten... inte lika nöjd med det eftersom sömmarna blev så sneda!



Idag på eftermiddagen mellan åskmolnen fick jag plötsligt för mig att jag skulle baka... så vi har bakat 40 kanelbullar och stoppat de flesta i frysen efter provsmakningen!

You May Also Like

2 kommentarer

  1. Vilka snygga haklappar du fixat - härligt tyg dessutom!

    SvaraRadera
  2. Du är så händig och duktig! Alla dina inlägg andas optimism och livslust. Sådär var det för mig också "tå ja va ong". Men det blir tyvärr sämre med åren.

    SvaraRadera