Utmaning

by - 09:18

Carolines pyssel blev utmanad av Rövarmamman!
Med några frågor... och här är svaren:

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
- städa grovköket
- måla en trädgårdsgunga
- våtmoppa pojkarnas rum
- vattna
- bygga myggaller till två fönster

Vad gjorde du för tio år sedan?
1998 - Hmm... dejtade min nuvarande man och läste läxor emellanåt

Ställen jag bott på:
Bertby, 4 olika ställen i Vasa (under studietiden), Myrbergsby, Kaitsor...

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
Betala hus och bil, inreda trädgården, skaffa sommarstuga, skänka bort en del och se till att barnen har ett litet startkapital när de kommer in i vuxen ålder...

Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.


Nu utmanar jag bonnie, grinden på glänt, kaninmamman, Lenas pysselgrop, Novemberbarn och salig blandning!

You May Also Like

0 kommentarer