Lever något sorts...

by - 19:39

varannan dags liv...

Envis som jag är så jobbar, pysslar och donar jag på som vanligt... och så nästa dag sätter ischias, foglossning och ryggont in, så då tvingas jag vila... för att igen vara på benen nästa dag och dona på med det vanliga igen!

Var på kontroll igår och till min stora glädje var babyn hjässläge... hade redan hunnit börja tänka på snitt eftersom det blev tal om det senaste kontroll när babyn ännu var i sätesläge. Idag fick jag ÄNTLIGEN brevet från Jakobstad... när jag får komma på viktuppskattning.

Har idag varit och plockat ca 15 liter vinbär till och har en maja på spisen... ska safta den andra majan imorgon...

Babyhalaren är nästan klar... bara lite att sy förhand ännu, så det lär ju lämna några veckor ännu.

Lite virrig och oinspirerad låter jag väl idag men så är det med det...

You May Also Like

4 kommentarer

  1. Hej! Vad du är duktig! Du behöver nog låta kroppen vila åtminstone varannan dag :) Har läst din blogg och du har verkligen många järn i elden. Har själv haft foglossning med J (som går i Storebrors klass) och det var inte kul. Med våran lillebror var foglossningen kanske lite lättare. Vet ej om det är svårare när man väntar systrar :)
    Må så gott och glöm inte att vila!

    SvaraRadera
  2. Gravid? Åh så himla roligt!! Gratulerar!! Stor kram från stockholm! :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi tycks ha liknande intressen och smak, har just läst den vita lejoninnan - och den var bra! Och nu är det bara bärplockning som gäller så fort jag har lite tid över.
    Sköt om dej!!

    SvaraRadera
  4. -> Milla N
    Ja, jag hoppas att det skulle tyda på att det är en liten tjej! :-)

    SvaraRadera