På stickorna...

by - 21:41

Har också hunnit sticka en del... jag stickar gärna när jag ser på tv och nu ikväll, torsdag, när det inte kommer något på tv så blir det inte stickat något heller...

Har stickat ett rosa set till en liten dam...



Och efter det har jag påbörjat flera grejer... så just nu har jag tre olika saker på stickorna och mössor som ligger och väntar på att få trådarna fästade...


En orange-grön barntröja som jag redan har "sprättat" flera gånger eftersom den inte verkar bli enligt några existerande måttabeller... och antagligen blir den aldrig slutförd... tre flickmössor... i mitten en mössa åt mig själv, tänkt att matcha min nya vårjacka... och i vitt ett mellanting mellan halsskydd och halsduk åt mig själv...

You May Also Like

1 kommentarer

  1. vilka snygga mössor ! var har du hittat den beskriv.

    setet och lilljäntan är ju för sött bägge delarna *ler*
    Ha det gott !

    SvaraRadera