Mitt paket i hemlisbytet...

by - 21:26

Jag fick hämta mitt paket från posten samma dag som jag skickade mitt åt Little Perky (kika in hos henne för att se vad hon fick)... Jag fick mitt paket av Rostis, som jag skickade åt förra gången...

Paketet innehöll...

Var sitt par byxor till varje grabb... sitter som gjutna på alla tre...

Två olika tyger... det med Byggare Bob är en gardin... och jag undrar så att jag inte kommer att sy något av det utan smågossarna kommer att få det som gardin när de snart får sitt nya rum!

En ärmlös topp åt mig (storleken passar bra), en stickbok och garn, lykta och ett hjärta...

Tack så mycket, Rostis!

You May Also Like

2 kommentarer

  1. kul att det passade, jättenervöst när man inte känner mottagaren. Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  2. var har du hittat byggare bob tyget. jag har snott runder som en galning efter det te min lilla son

    SvaraRadera