Ny PIF!

by - 19:21

Har lämnat första kommentaren på Made by Mamma Mias PIF och låter nu det goda flöda vidare...

PIF står för "pay it forward"
och så här går det till:

De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF":a, genom att lova samma sak på din blogg!"

You May Also Like

3 kommentarer

  1. Hej piffisar!!

    Kul att du ville vara med på piff hos mig. Det är första gången för mig och det ska bli kul.

    Jag bifogar lite frågor som jag skulle bli glad om du ville svara på. Det blir lättare för mig att göra era presenter då!
    OBS!! Jag har ett helt år på mig att skicka den men hoppas att det inte ska behöva dröja så länge =)
    Till frågorna!!

    Vad har du för adress?
    Hur många barn har du? Pojke/Flicka?
    Vilken ålder är det på dom?
    Vilken storlek har dom?
    Vad har du för favoritfärg?
    Har du någon favorit bland det du sett i min blogg?


    Tack för att du svarar på frågorna!!
    Allt väl//Maria

    SvaraRadera
  2. hej hej,
    jag vill gärna vara med. =0)
    min adress är
    carina jörgensen, kollegievägen 183, 22473, LUND

    inga barn om man inte räknar med
    mina monster katterna, kaninerna och råttorna.

    Har ingen favoritfärg, men är lite allergisk emot rosa. ;0)

    min blogg är http://badankansblog.blogspot.com/

    Jag gillade dina tygbindor.. Dom var snygga. =0)

    SvaraRadera
  3. Kommer inte ihåg om du svarat på piffen, men det börjar närmar sig snart:)

    Jag bifogar lite frågor som jag skulle bli glad om du ville svara på. Det blir lättare för mig att göra era presenter då!
    OBS!! Jag har ett helt år på mig att skicka den men hoppas att det inte ska behöva dröja så länge =)
    Till frågorna!!

    Vad har du för adress?
    Hur många barn har du? Pojke/Flicka?
    Vilken ålder är det på dom?
    Vilken storlek har dom?
    Vad har du för favoritfärg?
    Har du någon favorit bland det du sett i min blogg?


    Tack för att du svarar på frågorna!!
    Allt väl//Maria

    SvaraRadera